Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Voor particulieren:
Wil je jouw product(en) gedeeltelijk of compleet retourneren? Dat is geen enkel probleem. Binnen 14 dagen kun je de door jou bestelde product(en) indien mogelijk in redelijke wijze weer retourneren. De kosten voor retour en de risico zijn voor eigen rekening. Zorg bij het retourneren voor een omverpakking welke om de originele verpakking heen zit. Retours die onvoldoende/niet gefrankeerd zijn worden aangenomen door onze retours afdeling. Hiervoor worden de extra kosten wel doorberekend aan de afzender. Producten die vallen onder categorie “bumpers” welke gespoten en of beschadigd zijn kunnen wij niet accepteren voor retour.

Retouradres;

Bosz Automotive
Leidekkersweg 30 
3449JJ Woerden

Betaal ik kosten bij het retourneren?
De retourkosten zijn voor de koper, via PostNL of DHL kun je eenvoudig de door jou gewenste product(en) opsturen. Wij raden ten alle tijden aan het retourpakketje aangetekend te versturen. Bij het retourproces is de aansprakelijkheid en de kosten volledig bij de koper.

Controle van retours
Om kwaliteit te waarborgen, controleren wij bij binnenkomst de geretourneerde artikelen op volledigheid van aantallen, of de producten gebruikssporen bevatten of gebruikt zijn. Zodra de retour gekomen producten voldoen aan de voorwaarden, ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag van de retour gestuurde producten terug. Bij een beschadigde verpakking/product kan er sprake zijn van een waardevermindering of annulering.